Додайте свій відгук

На цій сторінці Ви можете додавати свої відгуки що до нашого обслуговування. 

Ми будемо дуже вдячні Вам за Вашу зайву хвилину часу, оскільки ми дбаємо про Вашу безпеку і комфорт. Це       допоможе нам в поліпшенні послуг,  які ми надаємо Вам. 

Коментарі   

0 #65 Дмитро 24.09.2018, 14:34
Довгий час вважав вас найадекватнішою службою таксі, хоч і зі своїми недоліками, в Ужгороді. Але сьогодні спочатку зателефонувавши в вашу службу мені сказали що машин в моєму районі немає, а вже через сорок хвилин при виклику на іншу адресу мені повідомили про те що я в чорному списку за нібито не відповідь на телефоний дзвінок МІСЯЧНОЇ давнини хоча я користуюсь службою чи не щодня. Номер телефону 0993025988. Диспетчер просто повідомила про те,що вона нічого не знає їй все показує компьютер і просто відмовилась щось пояснювати.
Цитата
0 #64 Ірина 24.09.2018, 11:18
Доброго дня. Замовляла таксі прийшло СМС повідомлення ЛЕГАНЗО (4255) БЕЛАЯ (+380953564679) буде по адресу в 11,46.ц=58грн. .В 11,42 мені подзвонили з номеру +380953564679 і повідомили що буде червоний МАТІЗ до п"яти хвилин. Машина так і не приїхала. Так десь через годину я зателефонувала водію і запитала в чому справа де автомобіль.Він просто кинув трубку. Я викликала таксі тому що моєму колезі стало погано. Як можна так халатно ставитись до роботи і людей. Більше користуватися послугами вашої служби не буду
Цитата
0 #63 Таксі Сова 15.09.2018, 21:58
Цитую Ігор:
Хотілось би з'ясувати причини хамського ставлення до клієнта. Сьогодні викликав ваше таксі. Прийшла смс (Хюндай (74770) білий (+380951358923) будет по адресу в 19.47.ц=59грн) В зазначений час авто не прибуло.Телефоную за вказаним номером. Після довгого очікування водій відповів. що він уже там був, вибіг якийсь мужчина, сів і вони поїхали. Зараз він в другому кінці міста. Мені цікаво, ви всіх клієнтів вважаєте за дурнів, чи як? Приблизно така ж ситуація була із замовленням з п'ятниці на суботу з району Гагаріна. З таким відношенням до клієнтів ви довго не попрацюєте. Ви ж не одна служба, До вашого відома я вже вас видалив, хоча вам це без різниці. Привіт хамкам операторам.

Якщо Вам відомо наша служба по опитуванню людей міста займає перше місце як стабільна і надійна служба в місті з перевезень пасажирів, а також наша служба надає послуги протягом 10 років, і нараховує від півтори до двох тисяч клієнтів в день! Ми гадаємо що це є показник нашої роботи, тим більше кількість користувачів нашої служби постійно збільшується. Звісно бувають і не приємні випадки над якими ми працюємо і поліпшуємо нашу співпрацю з клієнтами. Адже і в (BMW є брак). :-)
Цитата
0 #62 Таксі Сова 15.09.2018, 21:36
Цитую Пасажир:
Цитую Анна:
Машина 712 серебристая.. седит в ней дедок лет 72.., приехал вовремя довёз до Рио аквапарк и потом говорит мне 42 гривни за проезд..я спрашиваю по чему он говорит так по счётчику едим. Показываю сообщение от десретчера и говорю.плачу как там написано тоесть 40...послала его лесом..окуратно..не ведитесь..

Интересно, почему етого дедушку еще не уволили, мне покинул +25 грн.да еще и нахамил...

Ви пишете послали "лесом" так могли й чемно відповісти! Сказати просто ось смс і рахунок по якому я сплачую. Ми іноді самі провокуємо одні одного на зворотні дії.
Цитата
0 #61 Таксі Сова 15.09.2018, 21:16
Цитую Ігор:
Хотілось би з'ясувати причини хамського ставлення до клієнта. Сьогодні викликав ваше таксі. Прийшла смс (Хюндай (74770) білий (+380951358923) будет по адресу в 19.47.ц=59грн) В зазначений час авто не прибуло.Телефоную за вказаним номером. Після довгого очікування водій відповів. що він уже там був, вибіг якийсь мужчина, сів і вони поїхали. Зараз він в другому кінці міста. Мені цікаво, ви всіх клієнтів вважаєте за дурнів, чи як? Приблизно така ж ситуація була із замовленням з п'ятниці на суботу з району Гагаріна. З таким відношенням до клієнтів ви довго не попрацюєте. Ви ж не одна служба, До вашого відома я вже вас видалив, хоча вам це без різниці. Привіт хамкам операторам.

Звернемо увагу!
Цитата
0 #60 Таксі Сова 15.09.2018, 21:08
Цитую Олександр:
На Вашому сайті онлайн заказ не працює. Лиш потратив час для заповнення і очікування. 15 хвилин простою - результата взагалі немає. Нериємно :sad: :sad: :sad:

Ви пишете не правду! Онлайн замовлення у нас на сайті працює коректно.
Цитата
0 #59 Пасажир 12.09.2018, 15:39
Цитую Пасажир:
Цитую Анна:
Машина 712 серебристая.. седит в ней дедок лет 72.., приехал вовремя довёз до Рио аквапарк и потом говорит мне 42 гривни за проезд..я спрашиваю по чему он говорит так по счётчику едим. Показываю сообщение от десретчера и говорю.плачу как там написано тоесть 40...послала его лесом..окуратно..не ведитесь..

Интересно, почему етого дедушку еще не уволили, мне
накинул +25 грн.да еще и нахамил...
Цитата
0 #58 Пасажир 12.09.2018, 15:36
Цитую Анна:
Машина 712 серебристая.. седит в ней дедок лет 72.., приехал вовремя довёз до Рио аквапарк и потом говорит мне 42 гривни за проезд..я спрашиваю по чему он говорит так по счётчику едим. Показываю сообщение от десретчера и говорю.плачу как там написано тоесть 40...послала его лесом..окуратно..не ведитесь..

Интересно, почему етого дедушку еще не уволили, мне покинул +25 грн.да еще и нахамил...
Цитата
0 #57 Ігор 03.09.2018, 20:12
Хочу доповнити коментар. Машини, які не зареєстровані належним чином в Україні, використовувати як таксі незаконно. Так, до відома.
Цитата
0 #56 Ігор 03.09.2018, 20:09
Хотілось би з'ясувати причини хамського ставлення до клієнта. Сьогодні викликав ваше таксі. Прийшла смс (Хюндай (74770) білий (+380951358923) будет по адресу в 19.47.ц=59грн) В зазначений час авто не прибуло.Телефоную за вказаним номером. Після довгого очікування водій відповів. що він уже там був, вибіг якийсь мужчина, сів і вони поїхали. Зараз він в другому кінці міста. Мені цікаво, ви всіх клієнтів вважаєте за дурнів, чи як? Приблизно така ж ситуація була із замовленням з п'ятниці на суботу з району Гагаріна. З таким відношенням до клієнтів ви довго не попрацюєте. Ви ж не одна служба, До вашого відома я вже вас видалив, хоча вам це без різниці. Привіт хамкам операторам.
Цитата

Додати коментар


Захисний код
Оновити