Відгуки про таксі СОВА Ужгород

На цій сторінці Ви можете додавати свої відгуки що до нашого обслуговування. Ми будемо дуже вдячні Вам за Вашу зайву хвилину часу, оскільки ми дбаємо про Вашу безпеку і комфорт. Це допоможе нам в поліпшенні послуг, які ми надаємо Вам.

Комментарии   

# Людмила 30.06.2020 22:17
Дякую сьогоднішньому оператору Наташі за змістовну і професійну консультацію
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Марина 29.06.2020 00:42
Раньше користувалась іншими таксі спробувала вашу службу сподобалось!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 24.03.2020 05:00
Цитирую Ілля:
Розраховую на сайті проїзд -> виходить вартість 60грн.
Замовляю доставку товару, який вміщається в кишеню -> вартість 99грн.
Файно, правда?

Ілля, дякуємо що звернули увагу! Ми займаємося доставлянням з тих (піцерій, барів та аптек) з якими укладені договори. Ваш випадок це кур'єрське доставлення. + 30 грн це відповідальність водія за ваш товар. Але в даній ситуації, в період карантину, завдяки Вашому зауваженню, ми скасуємо доплату.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Ілля 23.03.2020 12:44
Розраховую на сайті проїзд -> виходить вартість 60грн.
Замовляю доставку товару, який вміщається в кишеню -> вартість 99грн.
Файно, правда?
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Коля 31.10.2019 16:37
Ви кращі! Давно користуюсь вашими послугами все на належному рівні.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Наташа 17.10.2019 00:16
Приєднуюсь до позитива!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Мария 16.10.2019 23:32
Пользуюсь давно. Нравится.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Виктор 16.10.2019 22:37
Сегодня первый раз попробовал ваше такси, с мобилы заказывал. Все четко быстро и дешевле со скидкой.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Марія 10.10.2019 15:47
Хороша служба. Сьогодні гаву зловила і забула шарф, водій перезвонив підвіз. Дякую водію Віталіку так він назвався.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Маша 10.10.2019 00:40
Молодці працюєте добре! Частенько користуюсь і економлю на знижках.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Вікторія 27.09.2019 06:36
Дуже задоволена службою,користуюсь мобільним додатком
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Богдана 27.09.2019 06:31
;-) люблю цю службу за їх мобільний додаток. Мінімум витрати часу, можна розрахуватись картою, що взагалі для ужгорода чудово!
В цілому я задоволена, швидко і зручно
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таня 25.09.2019 20:33
Хороша служба, частенько користуюсь!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Вова 15.09.2019 04:00
Отож люди :-) це ж таксі а не прачка! Звісно якщо ви в авто обкекал.... то мабудь справидливо буде і вам почистити. Хоча на мою думку це все конкуренти всяку дурню пишуть. Ціна смс і т.д. Бред! Скільки користуюсь цим таксі ніколи такіх дурниць не трапляється. В них все автомотизовано.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Андрій 15.09.2019 00:42
Дуже не якісне, та щей вимагають гроші за хімчистку, нізащо, до адреси не довіз, в смс ціна одна, а взяв більше, не рекомендую таксі сова.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Ната 25.08.2019 14:46
Мені сподобалась нова послуга розрахунку з мобільного додатку
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Олександр 06.04.2019 23:47
Дякую водію що повернув портмоне яке випало з кишені, адже не надіявся що знайду бо не знав де гаву підхопив. Але зателефонував таксист і повідомив про знахідку на задньому сидінні. Дуже вдячний вам!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Володимир 08.03.2019 22:19
Визвав таксі в 22.00, попросив ЕЛЕКТРОМОБІЛЬ на 22.20 (казали що стандартно приїде за 15хв.
В 22.30 передзвонив оператору, вона мене послала дзвонити шоферу напряму. В смс мені вислали спочатку номер електромобіля, а потім номер дизеля.
Таксі приїхало в 22.42 і замість електромобіля, дизель.
А я попереджав що мені на ЖД вокзал і в мене поїзд в 22.48
ТОМУ "ТАКСІ СОВА" НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Хоч на поїзд я встиг.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Анна 20.01.2019 18:56
Навидите порядок на сайте, стыдно читать
http://prntscr.com/m9gt9h
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Димитро 20.01.2019 17:49
Люди добрі ну пишіть вже реальні відгуки ато читаеш цих конкурентів аж смішно і ще такі ярі!!! :oops:
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Димитро 20.01.2019 17:45
Цитирую Сергій:
Якщо відверто, досить давно користуюсь послугами цієї службі і був задоволений, але останній випадок змінив мою думку. Я навіть не провіряв, яка сума прийшла в смс-повідомленні, бо довіряв їм, а водій взяв на 20грн. більше, приїхавши додому і провіривши повідомлення це побачив. Зателефонував їм і навіть водієві, а у відповідь - тишина(((( ніхто не реагує...

І за одного випадка якщо він і був Ви змінили свою думку про службу?
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Димитро 20.01.2019 17:44
І за одного випадка якщо він і був Ви змінили свою думку про службу?
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Ирина 20.01.2019 07:20
Вызывали машину утром, вместо общеных 10 минут ждали целых 40! Я все понимаю, но можно предупредить человека, а не 10минутами кормить. Та ещё и таксист не знал куда ехать. Была постоянным клиентом, но этот случай меня выбесил.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Сергій 18.01.2019 21:13
Якщо відверто, досить давно користуюсь послугами цієї службі і був задоволений, але останній випадок змінив мою думку. Я навіть не провіряв, яка сума прийшла в смс-повідомленні, бо довіряв їм, а водій взяв на 20грн. більше, приїхавши додому і провіривши повідомлення це побачив. Зателефонував їм і навіть водієві, а у відповідь - тишина(((( ніхто не реагує...
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Людмила 16.01.2019 20:57
15.01.19 користувались вашою службою, приблизно о 15 годині, чорна електро забирала літню жіночку від дому панахіди, поїхали нагору, при тому, що дорога була просто жахлива (напередодні сніжило, потім сніг почав танути), до нас жодна служба в таку погоду не хоче їхати(за Кальварію). Та літня жіночка була моя бабуся, дуже просить подякувати службі і особливо водієві, який дуже чуйно до неї поставився, бажає йому міцного здоров'я :-)
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Світлана 24.12.2018 21:59
Сама жахлива служба таксі в Ужгороді ! Не думаю що людина має чекати 40 хв машину ! Конкретика: визвала в23.01 смс прийшла в 23.32.машина буде в 23.42 це вже не перший раз минулий раз було 50 хв! Не рекомендую нік ому викликати цю службу!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Valya 19.12.2018 07:19
Чекала таксі майже 40 хвилин, коли обіцяли, що машина буде через 10. Служба навіть не здогадалась мені зателефонувати і сказати, що вибачте , затримка. Після 20 хвилин сама дзвонила кожні 5-10 хвилин, нагадувала про своє існування. Коли запитувала, коли нарешті буде таксі, казали, що точно сказати не можуть, бо пробки. Авто так і не дочекалась. Подзвонила в інше таксі, ті чомусь були на місці через буквально 3 хвилини.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Сергій 13.12.2018 19:45
Шановна пані, цим водієм був я. Ви свою розповідь дуже красиво приукрасили і розповіли з кінця....Дуже нелюблю неправдих людей.
А було це так коли я до вас їхав ви нічого енесказали про коляску, не мені ні диспетчерові ( про це треба вказувати обовязково тому що не всі водії мають можливість перевозити колСки) ви б про це мали знати якщо давно користуєтесь нашими послугами, при чому ця послуга платна а ви за багаж оператору нічого несказали. Далі ваша коляска була мягко кажучи була дуже грязна !!! колеса в тому числі. Ви мене вибачте але я не навоз вожу, мені що сразу в хімчистку їхати. Причому коли вам зробив зауваження, що у вас дуже брудна коляска, ви самі від мене відвеинулись і сказали що мені таксі непотрібно. Вот так і було і нетреба дітьми прикриватись. Дуже некрасиво з вашої стррони
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Яна 13.12.2018 13:24
Користуюся цим таксі на протязі 2 м-нарікань не було. Однак сьогодні водій мене незабрав з хворою дитиною-бо в мене колеса брудні на колясці! Дуже розчарована. Більше не буду користуватись. Водійдля брудних коліс має мати підручні засоби.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Андрій 31.10.2018 05:32
Користуюсь часто, працюєте добре - так тримати! Читаю деякі негативи що пишуть і сміх бере. Чи це я інопланетний чи навпаки. Всі ми люди і десь може і помиляємся це і вжитті так. Але є такі ярі коменти що якщо я був би таксистом то такіх пасажирів і близько не підпускав. :lol:
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 30.10.2018 00:31
Цитирую Олена:
ОТВРАТИТЕЛЬНОЕ ТАКСИ!!! НЕПРИЕХАЛИ К ОПРЕДЕЛЁННОМУ ВРЕМЕНИ! На звонки НЕ ОТВЕЧАЮТ, БРОСАЮТ ТРУБКИ! ХАМЯТ, НЕ УМЕЮТ РАЗГОВАРИВАТЬ С КЛИЕНТОМ!

Олена! давайте конкретику. Хто, коли? Ато бувають різні люди і їм аби писати-на весь світ обіжен.....
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Олена 29.10.2018 06:36
ОТВРАТИТЕЛЬНОЕ ТАКСИ!!! НЕПРИЕХАЛИ К ОПРЕДЕЛЁННОМУ ВРЕМЕНИ! На звонки НЕ ОТВЕЧАЮТ, БРОСАЮТ ТРУБКИ! ХАМЯТ, НЕ УМЕЮТ РАЗГОВАРИВАТЬ С КЛИЕНТОМ!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Мария 29.10.2018 05:49
Дякую що Ви так працюєте! Забула сумочку а там зарплата, чут инфаркт не получила. Но відразу таксіст перетелефонував і повідомив. Ху попустило. Ще раз ВЕЛИКЕ спасибі.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Рита 22.10.2018 15:18
Пользуюсь давно. Служба хорошая, мне нравится.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Віталій 21.10.2018 01:14
Дякую за службу! Частенько користуюсь і все влаштовує.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 18.10.2018 23:49
Оксана! Пишіть, будь ласка, по суті..... До вашої уваги тарифи у всіх служб міста одинакові. І якщо і бувають деякі розбіжності в різних службах то не в пів рази як ви пишете. Якщо ви конкурент іншої служби то конкуруйте наданням своїх послуг не бридким засобом, а довірою і якістю тоді й ваша служба доросте до нашого рівня. Дякую!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Оксана 29.09.2018 01:39
Це неймовірно,голова до сих пір болванчиком,тариф так собі,вполовину дорожче ніж вчора на другій службі.вибачайте але на жаль обійняти і плакати.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Дмитро 24.09.2018 11:34
Довгий час вважав вас найадекватнішою службою таксі, хоч і зі своїми недоліками, в Ужгороді. Але сьогодні спочатку зателефонувавши в вашу службу мені сказали що машин в моєму районі немає, а вже через сорок хвилин при виклику на іншу адресу мені повідомили про те що я в чорному списку за нібито не відповідь на телефоний дзвінок МІСЯЧНОЇ давнини хоча я користуюсь службою чи не щодня. Номер телефону 0993025988. Диспетчер просто повідомила про те,що вона нічого не знає їй все показує компьютер і просто відмовилась щось пояснювати.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Ірина 24.09.2018 08:18
Доброго дня. Замовляла таксі прийшло СМС повідомлення ЛЕГАНЗО (4255) БЕЛАЯ (+380953564679) буде по адресу в 11,46.ц=58грн. .В 11,42 мені подзвонили з номеру +380953564679 і повідомили що буде червоний МАТІЗ до п"яти хвилин. Машина так і не приїхала. Так десь через годину я зателефонувала водію і запитала в чому справа де автомобіль.Він просто кинув трубку. Я викликала таксі тому що моєму колезі стало погано. Як можна так халатно ставитись до роботи і людей. Більше користуватися послугами вашої служби не буду
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 15.09.2018 18:58
Цитирую Ігор:
Хотілось би з'ясувати причини хамського ставлення до клієнта. Сьогодні викликав ваше таксі. Прийшла смс (Хюндай (74770) білий (+380951358923) будет по адресу в 19.47.ц=59грн) В зазначений час авто не прибуло.Телефоную за вказаним номером. Після довгого очікування водій відповів. що він уже там був, вибіг якийсь мужчина, сів і вони поїхали. Зараз він в другому кінці міста. Мені цікаво, ви всіх клієнтів вважаєте за дурнів, чи як? Приблизно така ж ситуація була із замовленням з п'ятниці на суботу з району Гагаріна. З таким відношенням до клієнтів ви довго не попрацюєте. Ви ж не одна служба, До вашого відома я вже вас видалив, хоча вам це без різниці. Привіт хамкам операторам.

Якщо Вам відомо наша служба по опитуванню людей міста займає перше місце як стабільна і надійна служба в місті з перевезень пасажирів, а також наша служба надає послуги протягом 10 років, і нараховує від півтори до двох тисяч клієнтів в день! Ми гадаємо що це є показник нашої роботи, тим більше кількість користувачів нашої служби постійно збільшується. Звісно бувають і не приємні випадки над якими ми працюємо і поліпшуємо нашу співпрацю з клієнтами. Адже і в (BMW є брак). :-)
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 15.09.2018 18:36
Цитирую Пасажир:
Цитирую Анна:
Машина 712 серебристая.. седит в ней дедок лет 72.., приехал вовремя довёз до Рио аквапарк и потом говорит мне 42 гривни за проезд..я спрашиваю по чему он говорит так по счётчику едим. Показываю сообщение от десретчера и говорю.плачу как там написано тоесть 40...послала его лесом..окуратно..не ведитесь..

Интересно, почему етого дедушку еще не уволили, мне покинул +25 грн.да еще и нахамил...

Ви пишете послали "лесом" так могли й чемно відповісти! Сказати просто ось смс і рахунок по якому я сплачую. Ми іноді самі провокуємо одні одного на зворотні дії.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 15.09.2018 18:16
Цитирую Ігор:
Хотілось би з'ясувати причини хамського ставлення до клієнта. Сьогодні викликав ваше таксі. Прийшла смс (Хюндай (74770) білий (+380951358923) будет по адресу в 19.47.ц=59грн) В зазначений час авто не прибуло.Телефоную за вказаним номером. Після довгого очікування водій відповів. що він уже там був, вибіг якийсь мужчина, сів і вони поїхали. Зараз він в другому кінці міста. Мені цікаво, ви всіх клієнтів вважаєте за дурнів, чи як? Приблизно така ж ситуація була із замовленням з п'ятниці на суботу з району Гагаріна. З таким відношенням до клієнтів ви довго не попрацюєте. Ви ж не одна служба, До вашого відома я вже вас видалив, хоча вам це без різниці. Привіт хамкам операторам.

Звернемо увагу!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 15.09.2018 18:08
Цитирую Олександр:
На Вашому сайті онлайн заказ не працює. Лиш потратив час для заповнення і очікування. 15 хвилин простою - результата взагалі немає. Нериємно :sad: :sad: :sad:

Ви пишете не правду! Онлайн замовлення у нас на сайті працює коректно.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Пасажир 12.09.2018 12:39
Цитирую Пасажир:
Цитирую Анна:
Машина 712 серебристая.. седит в ней дедок лет 72.., приехал вовремя довёз до Рио аквапарк и потом говорит мне 42 гривни за проезд..я спрашиваю по чему он говорит так по счётчику едим. Показываю сообщение от десретчера и говорю.плачу как там написано тоесть 40...послала его лесом..окуратно..не ведитесь..

Интересно, почему етого дедушку еще не уволили, мне
накинул +25 грн.да еще и нахамил...
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Пасажир 12.09.2018 12:36
Цитирую Анна:
Машина 712 серебристая.. седит в ней дедок лет 72.., приехал вовремя довёз до Рио аквапарк и потом говорит мне 42 гривни за проезд..я спрашиваю по чему он говорит так по счётчику едим. Показываю сообщение от десретчера и говорю.плачу как там написано тоесть 40...послала его лесом..окуратно..не ведитесь..

Интересно, почему етого дедушку еще не уволили, мне покинул +25 грн.да еще и нахамил...
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Ігор 03.09.2018 17:12
Хочу доповнити коментар. Машини, які не зареєстровані належним чином в Україні, використовувати як таксі незаконно. Так, до відома.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Ігор 03.09.2018 17:09
Хотілось би з'ясувати причини хамського ставлення до клієнта. Сьогодні викликав ваше таксі. Прийшла смс (Хюндай (74770) білий (+380951358923) будет по адресу в 19.47.ц=59грн) В зазначений час авто не прибуло.Телефоную за вказаним номером. Після довгого очікування водій відповів. що він уже там був, вибіг якийсь мужчина, сів і вони поїхали. Зараз він в другому кінці міста. Мені цікаво, ви всіх клієнтів вважаєте за дурнів, чи як? Приблизно така ж ситуація була із замовленням з п'ятниці на суботу з району Гагаріна. З таким відношенням до клієнтів ви довго не попрацюєте. Ви ж не одна служба, До вашого відома я вже вас видалив, хоча вам це без різниці. Привіт хамкам операторам.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Олександр 26.08.2018 18:21
На Вашому сайті онлайн заказ не працює. Лиш потратив час для заповнення і очікування. 15 хвилин простою - результата взагалі немає. Нериємно :sad: :sad: :sad:
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Елена 21.08.2018 12:08
хотелось бы написать отзыв о водителе на авто: опель голубой, сама из Луцка лежала с ребенком в нейрохирургии и часто вызывала таксибыли разные водители грубияны психопаты наркоманы,при виде ребенка все отказывались везти или не адекватно вели себя при проезде и брали дополнительную плату так как ребенок после операцыи и надо было ему ехать лежа,ваш водитель отнесса к нам с большым пониманием и уважением,даже денег за проезд не хотел брать,забыли у него планшет в машыне так он сам позвонил и привез планшет,очень хорошый человек,дай Бог ему здоровья и счастья,а вашей службе по больше таких водителей.номер машыны 310-54 опель голубой!Рекомендую сова такси всей Украине
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Тоня 12.08.2018 03:56
Та у всіх службах так, то більша то менша ціна і на скільки я чула що все залежить від різних факторів (погода, час, ісвяткові дні) . Но що мені в сові подобаеться приходить ціна в смс від оператора з ціною проїзду іти платиш по смс а не те що водій вигадає. Так порада для "Елена" просто платіть по смс.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Елена 10.08.2018 08:11
Дорожче, ніж в інших службах. Хоча тепер подивилася на тарифи, я мала би платити за 4,5 км 55 грн, а не 59, а на наступний день 60 грн по цьому ж маршруту. В інших службах за 4,5 км плачу до 50 грн. На питання, через який час буде машина, відповідають, чекайте смс. Якби вони сказали, що, наприклад через 15 хвилин, я б зразу відмовилась
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Виталий 24.07.2018 02:46
ок!!! користуюсь послугами їх нормально працюють.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Коля 14.07.2018 18:55
Нормально працюють. Знаю бо часто користуюсь. Акцію давайте!!!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Анна 11.07.2018 08:32
Машина 712 серебристая.. седит в ней дедок лет 72.., приехал вовремя довёз до Рио аквапарк и потом говорит мне 42 гривни за проезд..я спрашиваю по чему он говорит так по счётчику едим. Показываю сообщение от десретчера и говорю.плачу как там написано тоесть 40...послала его лесом..окуратно..не ведитесь..
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 10.07.2018 16:47
Дякуємо, будьте уважнішими.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Руслан 08.07.2018 21:23
Харошая служба
Чесниє сотрудника
Отдал таксіст телефон
На дейво сером
Рекаминдую всем
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Руслан 08.07.2018 21:19
Дуже хороша служба
И чесні сотрудника
На дейво сирому отдали телефон який загубив
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 03.07.2018 04:50
Цитирую Таксі Сова:
Цитирую Альона:
Цитирую Владислав:
Цитирую Іван:
Викликав таксі за 2 хв скасував замолення
машина приїхала за 8 і я в чорному списку
говорять як з бидлом зміна 07.04.2018 21.50
дуже хороша робота з клієнтами!!!!

Те саме, оператор нагрубила і кинула слухавку!!!
З керівництвом не з'єднала!
03.05.2018

Ми також викликали,прочекали 30 хв,бо у водія пасажири змінили маршрут.Викликали іншу службу,передзвонили водію,щоб не їхав.Тепер мій номер в чорному списку.За що???за те що я 30 хв чекала :-?

Водій Вас в чорний список не може поставити.

Як що Ви скасували за 2хв., то чому до Вас їхала машина, тим більше за 8хв.???
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 03.07.2018 04:41
Цитирую Альона:
Цитирую Владислав:
Цитирую Іван:
Викликав таксі за 2 хв скасував замолення
машина приїхала за 8 і я в чорному списку
говорять як з бидлом зміна 07.04.2018 21.50
дуже хороша робота з клієнтами!!!!

Те саме, оператор нагрубила і кинула слухавку!!!
З керівництвом не з'єднала!
03.05.2018

Ми також викликали,прочекали 30 хв,бо у водія пасажири змінили маршрут.Викликали іншу службу,передзвонили водію,щоб не їхав.Тепер мій номер в чорному списку.За що???за те що я 30 хв чекала :-?

Водій Вас в чорний список не може поставити.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Ната 03.07.2018 04:27
На жаль не встигла з призами які вони розігрували, чекаю на нову акцію. Користуюсь давно проблем як таких нема. Звісно бувають якісь маленькі казуси як і в інших таксі, всі ми люди. Але так злісно капати то, мабуть, треба підійти до дзеркала і побачити своє зображення. Також друзі по корпоративу говорять добрі слова й іншим рекомендують, в них там якийсь договір по магазину. Так що як кому, мене не підводять. І давайте чесно, на даний момент в місті це найбільша і (крута) служба - це моя думка, хоча не тільки.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Ната 03.07.2018 04:26
Цитирую Василь:
на самому початку «СОВА» подавала надії,але з часом все частіше розчаровувала.В якийсь сомент, приблизно 2 місяці тому їм ніби поробили.Почали приїзджати неадекватні таксисти(що хотіли під час руху розмовляти по 13 дюймовому планшеті), потім диспетчери перестали вітатись, забувати про елеметарні манери, плутати адреси, не вказувати вартість в смс. Короче сова особисто для мене зникла як таксі.Може в них колись,щось зміниться :-?

А я скажу добре про сову! І на скільки мені відомо диспетчери не пишуть смс, а відправляє програма автоматично і вираховує також, а про планшет 13 дюймів - то добре що не ноутбук 22 дюймів до вуха прикладає - жартую!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 03.07.2018 02:43
Цитирую Андрей:
Вчера первый раз воспользоваться услугами такси, подача авто быстро, комфорт, хорошая цена,но одно но водитель не хотел везти по адресу высадил меня на повороте моей улицы.

Яка причина, водій Вам пояснив?
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 03.07.2018 02:40
Цитирую Olena:
Адресу не знайдено
Ваше повідомлення не доставлено на адресу , оскільки не вдалося знайти домен com.ua. Перевірте, чи немає в адресі помилок або зайвих пробілів, і повторіть спробу.
У вас є діюча електоррнна адреса? :o

Дякуємо що звернули увагу на правильність адреси яка вказана в "контактах" Адреса була змінена на на жаль невчасно змінена на сайті та вже виправлена. Так що можете звертатись будем розбиратися з ситуацією.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Андрей 01.07.2018 09:04
Вчера первый раз воспользоваться услугами такси, подача авто быстро, комфорт, хорошая цена,но одно но водитель не хотел везти по адресу высадил меня на повороте моей улицы.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Olena 29.06.2018 20:49
Адресу не знайдено
Ваше повідомлення не доставлено на адресу , оскільки не вдалося знайти домен com.ua. Перевірте, чи немає в адресі помилок або зайвих пробілів, і повторіть спробу.
У вас є діюча електоррнна адреса? :o
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Olena 29.06.2018 20:32
"+" в смс пише варість і час прибуття.
"-" час прибуття часто не вірний.
"-" оператор надає невірну інформацію.
Один раз чекала на авто 20 хв , після чого сама перетелефонувала в службу і у відповідь почула, що зараз машин немає..і треба почекати 20 хв..
"-" чорний список (?)- відміна замовлення відразу після отримання смс - оператор був попереджений, що на приїзд авто є максимум, 3-5 хв.(дзвінок був о 17:08) о 17:09 - я подзвонила сказати, що якщо вони ще не знайшли машину, нехай не приймають замовлення, отримую смс - що машина буде тільки в 17:18 - повідомляю оператора - щоб машина ні в якому разі не їхала...
А вранці наступного дня, чую - що мій номер заблоковано: за ці три хвилини, я не нагрубила і не конфліктувала, попередньо узгоджувала - що часу дуже мало, натомість почула від диспетчера, щось в стилі "прфф, капець!
Щодо останнього випадку, на вашу пошту - залюбки можу скинути скріншоти екрану, там і час і дата) :sigh:
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Василь 06.06.2018 18:01
на самому початку «СОВА» подавала надії,але з часом все частіше розчаровувала.В якийсь сомент, приблизно 2 місяці тому їм ніби поробили.Почали приїзджати неадекватні таксисти(що хотіли під час руху розмовляти по 13 дюймовому планшеті), потім диспетчери перестали вітатись, забувати про елеметарні манери, плутати адреси, не вказувати вартість в смс. Короче сова особисто для мене зникла як таксі.Може в них колись,щось зміниться :-?
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Альона 16.05.2018 19:34
Цитирую Владислав:
Цитирую Іван:
Викликав таксі за 2 хв скасував замолення
машина приїхала за 8 і я в чорному списку
говорять як з бидлом зміна 07.04.2018 21.50
дуже хороша робота з клієнтами!!!!

Те саме, оператор нагрубила і кинула слухавку!!!
З керівництвом не з'єднала!
03.05.2018

Ми також викликали,прочекали 30 хв,бо у водія пасажири змінили маршрут.Викликали іншу службу,передзвонили водію,щоб не їхав.Тепер мій номер в чорному списку.За що???за те що я 30 хв чекала :-?
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Владислав 03.05.2018 19:25
Цитирую Іван:
Викликав таксі за 2 хв скасував замолення
машина приїхала за 8 і я в чорному списку
говорять як з бидлом зміна 07.04.2018 21.50
дуже хороша робота з клієнтами!!!!

Те саме, оператор нагрубила і кинула слухавку!!!
З керівництвом не з'єднала!
03.05.2018
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Наталия 27.04.2018 19:15
Сегодня в 21:40 вызвала такси на 22:00. Оператор не сообщила водителю о том, что это вызов на конкретное время. Водитель не дождался пару минут и со словами, что это "не серьезно" уехал, хотя я пыталась объяснить ему ситуацию и просила связаться с диспетчером.

джили (0174) серая (+380501730064) будет по адресу в 21:53. $=56грн.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Виктор 24.04.2018 08:10
УВАГА!!!
НЕАДЕКВАТНИЙ ВОДІЙ
ФОЛЬКСВАГЕН ПАССАТ В5 (MI469 IC) ЗЕЛЕНЫЙ ‎(+380974621382)

НЕ ВИСАДЖУВАВ З МАШИНИ, НЕЦЕНЗУРНО ВИРАЖАВСЯ.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Олеся 15.04.2018 14:30
Доброго дня. Сьогодні 17.04.2018 р о 16:50 викликала таксі до Корятовича. Водій замість того аби вести себе адекватно і професійно, хамив і кричав. Хоча я просто сказала що не впізнала таксі без кукушки. Очевидно, таксист сприйняв це як власну образу і почав вести себе дуже агесивно. Хоча я просто прокоментувала свої дії. Наприкінці ще й кинув мені 2 грн, як псу, скидував все на диспетчера та кричав хто я така йому щось казати. Очевидно вашим таксистам потрібно вчитися спілкуванню з клієнтами. Диспетчер на мої коментарі сказала добре і не дослухавши, кинула слухавку.
Жахливий сервіс, жахливі таксисти, які нахамивши ще й питають де вулиця. Останній раз скористувалась вашими послугами . Іншим вас теж радити не буду. Краще пішком пройдусь, аніж їздитиму у вашому таксі.
Номер таксі 712.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Іван 07.04.2018 19:06
Викликав таксі за 2 хв скасував замолення
машина приїхала за 8 і я в чорному списку
говорять як з бидлом зміна 07.04.2018 21.50
дуже хороша робота з клієнтами!!!!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 19.03.2018 22:34
Цитирую Толя:
Доброї ночі!Замовляв таксі вночі, терміново потрібно було їхати в аптеку,як я і сказав оператору.Машина ніяк не могла приїхати , оператор перекладала кожні 5-7 хв. ,а потім взагалі не відповідала на дзвінок.В результаті прочекав годину, потім поїхав на іншому таксі яке приїхало за 5 хв.Іншим разом раджу не брехати і не тягнути час,бо ситуації є різні.Таксі Сова не раджу!!!


Анатолій, залишайте відгук такого типу відразу після події, вказуючи час і дату замовлення щоб ми могли оперативно реагувати. Адже часто такого типу відгуки пишуть конкуренти які не радять нашу службу.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 19.03.2018 22:33
Анатолій, залишайте відгук такого типу відразу після події, вказуючи час і дату замовлення щоб ми могли оперативно реагувати. Адже часто такого типу відгуки пишуть конкуренти які не радять нашу службу.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Толя 14.03.2018 01:10
Доброї ночі!Замовляв таксі вночі, терміново потрібно було їхати в аптеку,як я і сказав оператору.Машина ніяк не могла приїхати , оператор перекладала кожні 5-7 хв. ,а потім взагалі не відповідала на дзвінок.В результаті прочекав годину, потім поїхав на іншому таксі яке приїхало за 5 хв.Іншим разом раджу не брехати і не тягнути час,бо ситуації є різні.Таксі Сова не раджу!!!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Виктор 11.02.2018 14:09
Сова куда пропала бордовая леганза? Давно не приезжает на заказы!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Анастасия 27.01.2018 20:04
Хочется поблагодарить администрацию "Совы" за отлично налаженный сервис!
Единственная служба в городе, где все четко, быстро, оперативно.
Чувствуется уровень, после заказа приходит смс с маркой машины, временем подачи и номером телефона водителя.
Водитель ещё и перезвонит когда подъезжает, не надо стоять на улице в ожидании.
Машины в идеальном состоянии, иномарки, опрятные водители.
В смс всегда стоит стоимость проезда, а не так как в других службах- кто как хочет, так и считает.
Удобно, камфортно,быстро!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Boardru 27.01.2018 18:18
Доброго времени суток! Извините пожалуйста за безпокойство, но это предложение может быть выгодно как нам так и вам.

Предалагаем размещать на нашей доске: torg.zone любое количество объявлений о продаже товаров и услуг абослютно бесплатно и без ограничений по количеству и времени.

Также Здесь: torg.zone/shops/ вы можете совершенно бесплатно разместить инфрмацию о своей компании, или магазине.

Ваша выгода в том, что вы можете разместить только 1 раз хоть 100, а хоть 1000 объявлений и забыть о них, а они будут приносить вам клиентов.

Ещё раз Извините!

С уважением, https://torg.zone
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Виктор 12.01.2018 17:11
Давно хотел написать отзыв о данной службе такси,так как пользуюсь ею месяца 3 и почти всегда доволен,да есть свои минусы иногда (редко) приезжает грязная машина и с неочень приятным запахом в салоне но по сравнению с другими такси ето мелочь,хочу написать про последнюю свою поездку(на новогодний корпоратив),вызвали такси пришла смс где указано что нас будет везти машина деу красная,нас четверо не малых мужыков все настроены на тесную езду и тут смотрим приезжает не Ланос а лимузин Деу под маркой Леганза,ну чесно скажу езжу на такси часто но чтоб так,машина чистая с приятным запахом в салоне,не гремит не трещит,музыка ну вобщем все как надо, хотелось бы чтобы в смс указывалось модель машины,СОВА РЕСПЕКТ!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Оля 09.01.2018 22:14
Доброго вечора. Людський фактор? Це коли щось трапляється 1 раз. Мій відгук #18. Пройшло 2,5 тижні я знову заздалегідь ( за 40 хв )викликала таксі он-лайн. Навчена попереднім гірким досвідом я зателефонувала за 20 хв до необхідного часу і уточнила чи буде таксі. Мені сказали так, машина буде, не переживайте. В необхідний час мені сказали почекати ще пару хвилин. Так було декілька раз. В результаті через пів години очікування після часу, на який я замовляла таксі, я поіхала на іншому. Повторю своє питання: навіщо прийти он-лайн замовлення якщо ви не можете їх виконати? Очевидно, що це останній раз, коли я скористалась вашою службою.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Ольга 09.01.2018 15:49
Користуюся вашою службою від коли вона в Ужгороді!Були різні нюанси але вже накипіло!Викликала таксі!Прийшло смс що через 20 хвилин буде буде машина з номером авто і мобільним водія! Після 30 хвилин очікування дзвоню водію де він!? А у відповідь він каже що з нього зняли заказ бо він невстигає! Стою зараз на вулиці(не літо) додзвонитись неможливо в службу ,увесь час зайнято ! В мене питання якщо знімаєте заказ то клієнта не треба хіба попередити? Хочу нагадати що ви працюєте для людей і не безкоштовно при цьому, якщо цінуєте свій час то будь ласка цінуйте і час клієнта або штрафуйте операторів,які сидять в теплих офісах а не мерзнуть як ми очікуючи на Різдвяне чудо у вигляді вчасно приїхавшого авто!Христос Рождається!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 28.12.2017 05:28
Дякуємо що пишете відгуки! Ми звісно звертаємо увагу на проблеми які ви описуєте і по можливості виправляємо і будемо виправляти помилки. Просто потрібно також зрозуміти про людський фактор добудь в якому підприємстві присутній. Також вітаємо Вас що настає Новий Рік!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Анна 26.12.2017 11:32
Добрий день! У неділю, 24.12, викликала таксі на Духновича, 17 до монастиря на Золотистій. Диспетчеру про це сказала. Машина приїхала вчасно, але водій, крім того, що мало не повіз на Золоту замість Золотистої, довіз до повороту (заїхав до третього будинку на Золотистій) і сказав, що він нічого не знає, на верх їхати не збирається, у нього в повідомленнях Золотиста 1, хоч коли він помилився з вулицею, я сказала, що диспетчеру замовляла ДО МОНАСТИРЯ НА ЗОЛОТИСТІЙ.
чому я маю платити за те, що мені не потрібно? чому я замовляю машину, а вона не їде туди, куди я попросила? чому ви берете замовлення і вказуєте неправильні адреси? чому ваші водії, знаючи, до якої адреси замовляють машину, не доїжджають до неї?
дзвонила диспечтерам одразу, к вийшла з машини. сказали "ми вам передзвонимо".
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Оля 25.12.2017 21:01
Доброго вечора. 25.12 замовила таксі он-лайн на 22.35 за 55!!! хвилин до необхідного часу. Смс не приходило і я зателефонувала в службу. Мені сказали, що машини поки немає ( пройшло 45 хвилин) і треба зачекати. Через 15 хв я зателефонувала знову і мені сказали, що машини досі немає, це повторювалося декілька разів. В результаті: купу нервів, часу проведеного на холоді, і моє таксі приїхало на 30 хвилин пізніше, а саме через півтори години після Замовлення. Шановне таксі сова, для чого у вас є он-лайн замовлення, якщо ви не можете обслужити замовлення за годину?
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Марина 16.11.2017 12:42
Здравструйте!
Сегодня утром вызвала машину, чтобы вовремя добраться до работы. Девушка оператор ответила, что нужно подождать 15 минут. По истечение 25 минут я снова позвонила оператору, которая представилась Наташей, и спросила где моя машина. Однако мне ответили, что такого заказа вообще не было, и что я звоню в первый раз. На мое удивление оператор вместо того, чтобы извиниться, ответила очень грубо. В итоге я опоздала на работу, потому что машина так и не приехала, и у меня остались самые негативные впечатления от общения с "Совой".
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Alex 10.11.2017 01:10
Цитирую Alex:
Как и вверху история с ночным тарифом 40 грн , я не пойму по логике взяли 69 грн за 4.5 км , до 2 км =30 грн как указанно на сайте +2.5 км по 6 грн = 15 грн
Итого = 45 грн по сайту и 55 по мнению водителя , не пойму как получилось 69. Диспетчер якобы не имеет разглашать адрес офиса .
Это не конкуренты и так далее 2я история за сегодняшний день что выставляют в тарифе 70 грн .
Наверное нужно снять номера машин на левой регистрации которые не делают пересечку и лишить лицензии

к самой службе претензий нет но последнее время начали попадаться всякие идиоты.
Укажите адрес офиса детально объясню суть проблемы
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Alex 10.11.2017 00:52
Как и вверху история с ночным тарифом 40 грн , я не пойму по логике взяли 69 грн за 4.5 км , до 2 км =30 грн как указанно на сайте +2.5 км по 6 грн = 15 грн
Итого = 45 грн по сайту и 55 по мнению водителя , не пойму как получилось 69. Диспетчер якобы не имеет разглашать адрес офиса .
Это не конкуренты и так далее 2я история за сегодняшний день что выставляют в тарифе 70 грн .
Наверное нужно снять номера машин на левой регистрации которые не делают пересечку и лишить лицензии
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Василь 25.10.2017 01:02
Цитирую Оксана:
Це саме жахливе таксі,яким я коли-небудь користувалася!За одну добу двічі їхала за одним і тим самим маршрутом,а заплатила різні суми.Спершу - 60 грн., а коли поверталася на 30! грн.більше!!!На запитання чому так дорого, водій відповів,що у них після 2 год.ночі інший тариф,хоча туди я їхала теж після 2 год.ночі.Як можна пояснити такий тариф? P.S. В смс, до ре, ціна була вказана 65 грн!!!

тітко не заводь в блуд користувачів. 100% мабудь конкурент з ішої служби. В Сові приходить смс з ціною де ти бачеш скільки платити-не хоч не плати. Ото-то-то!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# олег 24.10.2017 12:30
Служба суперова, хто не може користуватися телефоном,щоб викликати таксі через мобільний додаток,то його проблеми.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Оксана 22.10.2017 08:43
Це саме жахливе таксі,яким я коли-небудь користувалася!За одну добу двічі їхала за одним і тим самим маршрутом,а заплатила різні суми.Спершу - 60 грн., а коли поверталася на 30! грн.більше!!!На запитання чому так дорого, водій відповів,що у них після 2 год.ночі інший тариф,хоча туди я їхала теж після 2 год.ночі.Як можна пояснити такий тариф? P.S. В смс, до ре, ціна була вказана 65 грн!!!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 21.10.2017 20:34
Забивайте будь-яку вулицю яка поряд, а потім коли водій зв'яжеться з Вами скажете куди Вам потрібно. Пошук не від нас залежить, а від загальної бази даних вулиць міста, яка час від часу обновляеться, а також багато вулиць перейменовується.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Віктор 21.10.2017 11:06
Як замовити таксі на вулицю Можайського? Не знаходить таку вулицю в полі вводу вулиці.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Алекс 17.10.2017 21:25
Цитирую Такси Сова:
Цитирую Алекс:
Де модна ознайомитись з вашими тарифами? При он-лайн реєстрації, по телефону та тут на сайті в розділі вакансій - всюди інша інформація.

По тарифах нема різниці з відкіля Ви замовляєте. Система автоматично реєструє Ваш номер. А тарифи єдині як в додатку так і при дзвінку або на сайті. Зараз готується таблиця тарифів і буде тут на сайті в меню. Дякуємо за відгук.


Це не так. На сайті була одна ціна, коли викликати по телефону вона була більша. І таксі чекали 40 хвилин.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 17.10.2017 20:22
Цитирую Віктор:
Добрий вечір. Третій раз підряд не можу дочекатися пошуку машини у Вашому додатку. Програма підвисає на етапі пошуку машини. І невідомо виконується моє замовлення чи ні. СМС повідомлення приходить запізно. Прошу Вас повідомити мене, чи це проблема у додатку чи може з інших причин підвисає програма.
P.S. Коли почав користуватися додатком, проблем не виникало.

Проблема не в додатку, а найбільше просто не було вільних машин і пошук продовжувався до тих пір поки не відгукнувся водій. Зараз готується ще один додаток який буде дуже мало займати пам'яті в телефоні слідкуйте за нашими новинами. Бо можливо і для Вашого тел. програма важка і підвисає. Дякую!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 17.10.2017 20:11
Цитирую Алекс:
Де модна ознайомитись з вашими тарифами? При он-лайн реєстрації, по телефону та тут на сайті в розділі вакансій - всюди інша інформація.

По тарифах нема різниці з відкіля Ви замовляєте. Система автоматично реєструє Ваш номер. А тарифи єдині як в додатку так і при дзвінку або на сайті. Зараз готується таблиця тарифів і буде тут на сайті в меню. Дякуємо за відгук.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Женя 17.10.2017 06:21
Погане таксі. НЕ РЕКОМЕНДУЮ користуватися послугами цього таксі. Обіцяли шо машина приїде через 15 хв ... через 20 хв прийшла смс що немає машин. :-x
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Кароліна 11.10.2017 05:13
Ужас!!!! Я ще ніколи не чекала таксі 45 хв!!!! Причому кожен раз обіцяли , що через пару хв буде! Жахливий сервіс!
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Алекс 09.10.2017 18:09
Ваша відповідь не пояснює того, чого в один день в додатку та при виклику по телефону ціна різна. Опублікуєте актуальні тарифи на сьогодні.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Віктор 09.10.2017 17:35
Добрий вечір. Третій раз підряд не можу дочекатися пошуку машини у Вашому додатку. Програма підвисає на етапі пошуку машини. І невідомо виконується моє замовлення чи ні. СМС повідомлення приходить запізно. Прошу Вас повідомити мене, чи це проблема у додатку чи може з інших причин підвисає програма.
P.S. Коли почав користуватися додатком, проблем не виникало.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Таксі Сова 04.10.2017 19:53
Таблицю тарифів не публікуємо тому, що час від часу можуть бути зміни. Щоб взнати актуальний тариф в онлайн формі задайте адресу і кнопку розрахувати.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать
# Алекс 04.10.2017 19:13
Де модна ознайомитись з вашими тарифами? При он-лайн реєстрації, по телефону та тут на сайті в розділі вакансій - всюди інша інформація.
Ответить | Ответить с цитатой | Цитировать

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить