Залишились питання?
Зверніться до наших менеджерів по вказаних на сайті телефонам або натисніть кнопку чата та напишіть зручним для вас месенджером (вайбер телеграм або на електрону пошту)
Додайте свої відгуки що до нашого обслуговування. Ми будемо дуже вдячні Вам за Вашу зайву хвилину часу, оскільки ми дбаємо про Вашу безпеку і комфорт. Це допоможе нам в поліпшенні послуг, які ми надаємо Вам.
Важливо! При додаванні негативних відгуків про нашу роботу обов'язково повідомте що це дійсно було замовлення в нашій службі. Тобто, достатньо буде вказати номер машини та час замовлення який приходить вам в смс. Негативний відгук без вказування буде розцінюватись як спам і буде видалений.Рухайся з комфортом
Зверніться до наших менеджерів по вказаних на сайті телефонам або натисніть кнопку чата та напишіть зручним для вас месенджером (вайбер телеграм або на електрону пошту)
Коментарі
Водії це якийсь жах.Хамлять і псіхують.Таке відчуття що я прийшов до когось додому.Шановні водії таксі!!!!! запам'ятайте одне,ви надаєте платні послуги,і повинні контролювати себе!!!!А якщо ви не маєте терпіння на людей ,то краще сидіть дома і не псуйте настрій іншим!!!!
Дякуємо вам Андрію за відгук! Вкажіть день коли ви їхали, номер телефону з якого замовляли, і ми повернемо всю суму проїзду. Для звернення напишіть у вайбер (viber) 0684820320 Вибачте за незручності.
p.s якщо не бачите зеленої кнопки, то очистить в браузері історію нашого сайту.
Просто питаю бо в інших службах бувають (та і у вас раніше памятаю теж) попадають ну такі вже пройшовши мідні труби. А ще сподобалось як у вас організованно замовлення з додатка - супер. Раніше через диспетчера замовляла но бачу що це скоро буде для бабусь і дідусів.
Ілля, дякуємо що звернули увагу! Ми займаємося доставлянням з тих (піцерій, барів та аптек) з якими укладені договори. Ваш випадок це кур'єрське доставлення. + 30 грн це відповідальність водія за ваш товар. Але в даній ситуації, в період карантину, завдяки Вашому зауваженню, ми скасуємо доплату.
Замовляю доставку товару, який вміщається в кишеню -> вартість 99грн.
Файно, правда?
В цілому я задоволена, швидко і зручно
В 22.30 передзвонив оператору, вона мене послала дзвонити шоферу напряму. В смс мені вислали спочатку номер електромобіля, а потім номер дизеля.
Таксі приїхало в 22.42 і замість електромобіля, дизель.
А я попереджав що мені на ЖД вокзал і в мене поїзд в 22.48
ТОМУ "ТАКСІ СОВА" НЕ РЕКОМЕНДУЮ.
Хоч на поїзд я встиг.
http://prntscr*********/m9gt9h
І за одного випадка якщо він і був Ви змінили свою думку про службу?
А було це так коли я до вас їхав ви нічого енесказали про коляску, не мені ні диспетчерові ( про це треба вказувати обовязково тому що не всі водії мають можливість перевозити колСки) ви б про це мали знати якщо давно користуєтесь нашими послугами, при чому ця послуга платна а ви за багаж оператору нічого несказали. Далі ваша коляска була мягко кажучи була дуже грязна !!! колеса в тому числі. Ви мене вибачте але я не навоз вожу, мені що сразу в хімчистку їхати. Причому коли вам зробив зауваження, що у вас дуже брудна коляска, ви самі від мене відвеинулись і сказали що мені таксі непотрібно. Вот так і було і нетреба дітьми прикриватись. Дуже некрасиво з вашої стррони
Олена! давайте конкретику. Хто, коли? Ато бувають різні люди і їм аби писати-на весь світ обіжен.....
Якщо Вам відомо наша служба по опитуванню людей міста займає перше місце як стабільна і надійна служба в місті з перевезень пасажирів, а також наша служба надає послуги протягом 10 років, і нараховує від півтори до двох тисяч клієнтів в день! Ми гадаємо що це є показник нашої роботи, тим більше кількість користувачів нашої служби постійно збільшується. Звісно бувають і не приємні випадки над якими ми працюємо і поліпшуємо нашу співпрацю з клієнтами. Адже і в (BMW є брак). :-)
Ви пишете послали "лесом" так могли й чемно відповісти! Сказати просто ось смс і рахунок по якому я сплачую. Ми іноді самі провокуємо одні одного на зворотні дії.
Звернемо увагу!
Ви пишете не правду! ********* замовлення у нас на сайті працює коректно.
Интересно, почему етого дедушку еще не уволили, мне покинул +25 грн.да еще и нахамил...
Чесниє сотрудника
Отдал таксіст телефон
На дейво сером
Рекаминдую всем
И чесні сотрудника
На дейво сирому отдали телефон який загубив
Як що Ви скасували за 2хв., то чому до Вас їхала машина, тим більше за 8хв.???
Водій Вас в чорний список не може поставити.
А я скажу добре про сову! І на скільки мені відомо диспетчери не пишуть смс, а відправляє програма автоматично і вираховує також, а про планшет 13 дюймів - то добре що не ноутбук 22 дюймів до вуха прикладає - жартую!
Яка причина, водій Вам пояснив?
Дякуємо що звернули увагу на правильність адреси яка вказана в "контактах" Адреса була змінена на taxi.sowa@gmail********* на жаль невчасно змінена на сайті та вже виправлена. Так що можете звертатись будем розбиратися з ситуацією.
Ваше повідомлення не доставлено на адресу taxi.sowa******************, оскільки не вдалося знайти домен******************. Перевірте, чи немає в адресі помилок або зайвих пробілів, і повторіть спробу.
У вас є діюча електоррнна адреса? :o
"-" час прибуття часто не вірний.
"-" оператор надає невірну інформацію.
Один раз чекала на авто 20 хв , після чого сама перетелефонувала в службу і у відповідь почула, що зараз машин немає..і треба почекати 20 хв..
"-" чорний список (?)- відміна замовлення відразу після отримання смс - оператор був попереджений, що на приїзд авто є максимум, 3-5 хв.(дзвінок був о 17:08) о 17:09 - я подзвонила сказати, що якщо вони ще не знайшли машину, нехай не приймають замовлення, отримую смс - що машина буде тільки в 17:18 - повідомляю оператора - щоб машина ні в якому разі не їхала...
А вранці наступного дня, чую - що мій номер заблоковано: за ці три хвилини, я не нагрубила і не конфліктувала, попередньо узгоджувала - що часу дуже мало, натомість почула від диспетчера, щось в стилі "прфф, капець!
Щодо останнього випадку, на вашу пошту - залюбки можу скинути скріншоти екрану, там і час і дата) :sigh:
Ми також викликали,прочекали 30 хв,бо у водія пасажири змінили маршрут.Викликали іншу службу,передзвонили водію,щоб не їхав.Тепер мій номер в чорному списку.За що???за те що я 30 хв чекала :-?
Те саме, оператор нагрубила і кинула слухавку!!!
З керівництвом не з'єднала!
03.05.2018
джили (0174) серая (+380501730064) будет по адресу в 21:53. $=56грн.
НЕАДЕКВАТНИЙ ВОДІЙ
ФОЛЬКСВАГЕН ПАССАТ В5 (MI469 IC) ЗЕЛЕНЫЙ (+380974621382)
НЕ ВИСАДЖУВАВ З МАШИНИ, НЕЦЕНЗУРНО ВИРАЖАВСЯ.
Жахливий сервіс, жахливі таксисти, які нахамивши ще й питають де вулиця. Останній раз скористувалась вашими послугами . Іншим вас теж радити не буду. Краще пішком пройдусь, аніж їздитиму у вашому таксі.
Номер таксі 712.
машина приїхала за 8 і я в чорному списку
говорять як з бидлом зміна 07.04.2018 21.50
дуже хороша робота з клієнтами!!!!
Анатолій, залишайте відгук такого типу відразу після події, вказуючи час і дату замовлення щоб ми могли оперативно реагувати. Адже часто такого типу відгуки пишуть конкуренти які не радять нашу службу.
Единственная служба в городе, где все четко, быстро, оперативно.
Чувствуется уровень, после заказа приходит смс с маркой машины, временем подачи и номером телефона водителя.
Водитель ещё и перезвонит когда подъезжает, не надо стоять на улице в ожидании.
Машины в идеальном состоянии, иномарки, опрятные водители.
В смс всегда стоит стоимость проезда, а не так как в других службах- кто как хочет, так и считает.
Удобно, камфортно,быстро!
Предалагаем размещать на нашей доске: *********.zone любое количество объявлений о продаже товаров и услуг абослютно бесплатно и без ограничений по количеству и времени.
Также Здесь: *********.zone/shops/ вы можете совершенно бесплатно разместить инфрмацию о своей компании, или магазине.
Ваша выгода в том, что вы можете разместить только 1 раз хоть 100, а хоть 1000 объявлений и забыть о них, а они будут приносить вам клиентов.
Ещё раз Извините!
С уважением, https://*********.zone
чому я маю платити за те, що мені не потрібно? чому я замовляю машину, а вона не їде туди, куди я попросила? чому ви берете замовлення і вказуєте неправильні адреси? чому ваші водії, знаючи, до якої адреси замовляють машину, не доїжджають до неї?
дзвонила диспечтерам одразу, к вийшла з машини. сказали "ми вам передзвонимо".
Сегодня утром вызвала машину, чтобы вовремя добраться до работы. Девушка оператор ответила, что нужно подождать 15 минут. По истечение 25 минут я снова позвонила оператору, которая представилась Наташей, и спросила где моя машина. Однако мне ответили, что такого заказа вообще не было, и что я звоню в первый раз. На мое удивление оператор вместо того, чтобы извиниться, ответила очень грубо. В итоге я опоздала на работу, потому что машина так и не приехала, и у меня остались самые негативные впечатления от общения с "Совой".
к самой службе претензий нет но последнее время начали попадаться всякие идиоты.
Укажите адрес офиса детально объясню суть проблемы
Итого = 45 грн по сайту и 55 по мнению водителя , не пойму как получилось 69. Диспетчер якобы не имеет разглашать адрес офиса .
Это не конкуренты и так далее 2я история за сегодняшний день что выставляют в тарифе 70 грн .
Наверное нужно снять номера машин на левой регистрации которые не делают пересечку и лишить лицензии
тітко не заводь в блуд користувачів. 100% мабудь конкурент з ішої служби. В Сові приходить смс з ціною де ти бачеш скільки платити-не хоч не плати. Ото-то-то!
Це не так. На сайті була одна ціна, коли викликати по телефону вона була більша. І таксі чекали 40 хвилин.
Проблема не в додатку, а найбільше просто не було вільних машин і пошук продовжувався до тих пір поки не відгукнувся водій. Зараз готується ще один додаток який буде дуже мало займати пам'яті в телефоні слідкуйте за нашими новинами. Бо можливо і для Вашого тел. програма важка і підвисає. Дякую!
По тарифах нема різниці з відкіля Ви замовляєте. Система автоматично реєструє Ваш номер. А тарифи єдині як в додатку так і при дзвінку або на сайті. Зараз готується таблиця тарифів і буде тут на сайті в меню. Дякуємо за відгук.
P.S. Коли почав користуватися додатком, проблем не виникало.
Стрічка RSS коментарів цього запису